نیکبخت خبر داد:

 400 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یافت

استاندار همدان گفت: 400 میلیارد ریال تسهیلات امسال برای ایجاد و راه اندازی اشتغال در روستاهای این استان در نظر گرفته شده است.

 400 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با تاکید بر پرداخت سریع تسهیلات اشتغال به روستاییان افزود: با ایجاد تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان و کمک به آنها باید کاری کرد تا روستایی در روستا بماند و به فکر مهاجرت نباشد.

وی ادامه داد: بانک کشاورزی یک بانک تخصصی کشاورزی است که عملکرد مدیر عامل آن روان و همواره مورد تشویق مسئولان ارشد کشور است.

استاندار همدان با بیان اینکه انتظار است پرونده هایی که طولانی می شود ، مدیر امور شعب بانک کشاورزی ورود کند افزود: مدیران بانک ها از طولانی شدن روند اعطای تسهیلات تولیدی جلوگیری کنند.

نیکبخت با بیان اینکه کار مردم با طولانی شدن روند اعطای تسهیلات آسیب می بیند افزود: بانک کشاورزی فعالیت های خوبی دارد و مدیران بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی باید موارد را با هم بررسی و رفع کنند.

انتهای پیام/ص.ف

اعطای تسهیلات به مشاغل روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.